Followers

Saturday 11 February 2012

Geng Bas Skolah

Sejak akhir2 nih x tau nak hupdate pebenda.....waaaaaaa......pk punye pk....tetiba rasa nak citer pasal orang2 disekeliling aku yg penting after my parents^^....




Entri nih just tuk appreciate dorang2 nih...sbb dorang2 nih lah yg m'rock kan & m'ceriakan hidup aku.......hahaha....


Minah cun kat atas nih my BCF (Best Cousin Forever) "Ellie".....minah nih mmg BCF aku drpd sejak zaman azali lagi....eheheh....kalo blk kampung jer mesti pi hangout2 together2 la ader jer plan nyer....tp after this minah nih dah kna transfer keje kat bentong....waaaaaa....nnt blk kg nak lepak ngan saperrrrr....nih sedih nih....tp x per nasib bentong ngan kl x jauh so kalo bosan2 bleh lari pi bentong jap...hahaha....."tp yang kalo aku blk kontan ko xder nak lepak ngan saper...sob..sob" (rintihan ati aku...hahahah....POYOS!!!) 
tp aku just nak ckp aku sayang sgt2 kat minah cengeng nih (dulu2 la dia cengeng tp skang dah jd seorg yg tabah....syabas beteh!!!!!) Byk benda dah kteorg kongsi together2....kalo dolu2 pntang time raya....baju kadang nak samer...hahaha...pastuh beli contact lense pun nak samer2...hahaha...sopink barang mesti nak sesamer.....dolu umh minah nih dah jd umh no. 2 aku....skang dah dok jauh....waaaaaaaaa!!!!~~~...aku rindu zezaman dolu...isk


Nih plak izati, ijad, taty, jadjad, zila, murni....eh mana satu nama minah nih!!!....hahahahahahahaha.....namer minah nih izati namer glam ijad namer manja taty...yg lelain tuh namer depend on character....hahahaha 
minah nih stat kenal masa zezaman blaja2 kat skolah pondok hahaha....muler2 msk skolah ingat minah nih kerek...tp biler dah stat sesi b'kenalan dan sesi b'geng ropenyer sengal minah nih...hahahaha (jgn mrh jad).. minah nih teman aku kalo bab2 nak m'garut nih....if dah stat m'garut dah ntah haper2 citer yg kuar dan mmg x der kena m'gena langsung pulak tuh....hahahaha...lagi satu kekadang aku dah jd personal counselor yg x b'byr kat minah nih (eh..ader ker ciri2 counselor aku nih...hahaha) aper yg dpt aku classified about this girl....dia nih sengal, selamber, klakar, sempoi, memahami, aper lg yerk??.....per2 pun lu mmg rock la jad....kalo citer ngan ko kadang rasa terkehel rahang dok gelak jer....hahahaha




haloh..haloh..haloh....sweet nyer kwn aku sorang nih...hahaha....nih puloks naiem.....minah nih pantang kalo org saloh eje namer dia...hahaha...yg nih pun aku kenal masa zaman kat skolah pondok...kenal minah nih dri mula2 msk class......aku hengat pi class merempit ngan minah nih...pastuh siap eksiden lg....kenangan btol...ekekekek....masa skolah dulu aku ingat kalu time aku bosan ngan roommate aku...haper lg bilik minah nih la jd tmpt lepak aku dri pg smpai petang......bdk naiem nih sorang yg sgt b'murah hati kalo per2 dia mmg x b'kire..... skang tgh nak abeskan master dia..."naiem aku doakan ko habeskan master ko dlm taun nih disamping m'jd lecturer yg berkaliber"...hahahaa...smoga tabah nak hadap student2 foreigner ko tuh....hahaha....


Yang ni plak Dayah.....nih pun member skolah pondok aku....minah nih memuler ingat sombong + kerek....ropernyer x la sebegituh....ader gak thp kesengalan dia nih even minah nih bleh dikatakan agak tegas kalo dlm nak selesaikan per2 tugasan yg cekgu bg...huhuhu.....bg aku minah nih ader sipat2 kepimpinan...masa wat event pun minah nih jd kteorg nyer program director...perhhh garang tuh...hahahaha....tp nasib even der masalah ker haper ker kteorg smer ttp xdak masalah tuk jayakan event tuh...kalo ckp mmg sentiasa berkobar2 smangat dia nih....tuh aku dok solute ngan dia.....kalo time nak berjimba minah on jer terserlah kesengalan yg ada tuh....hahaha


 yang nih Linah......dlm kteorg berenam dialah yg bleh dijdkan idol kteorg dlm m'yiapkan keje2 skolah....ekekekeke.....kalo x paham or x tau Linah la cekgu x berbayor kteorg.....dan dia jgk la yg plg tinggi diantara kteorg smer...dan dia jugak la yg dah kawin dulu diantara kteorg nih......haihhh kawen dah kwn aku nih...uhuh.....dah x leh ajak b'jimba2 sgt......huhuhu.....kami semua tetap doakan ko bahgia hingga anak cucu linah ><......x sabor nak ader anak sedara...huhuhu.....


yang nih plak min sweet.....eh salah....ima la....hahahaha....nih kwn aku yg paling cengeng ngan manja gituh....hahaha...
skang dia lah plg jauh kalo nak ajak berpoya-poya. Dolu masa dok umh sewa sesamer rajin gak la dok merempit ngan minah nih....tgk jer kecik nih tp kuat merempit nih...hahahaha......pi amek lesen kete sesamer ngan minah nih....dia lps aku bleh plak failed ujian jln raya...chisss....dah kna repeat lesen....hahaha. 


Ni plak Dila atau namer manjer dia "Peah" (hahaha....jgn mrh peah) nih pun member time skolah tp class lain tp satu umah....minah nih bg aku tetap sempoi dari dulu sampai skang......masa kat umh sewa dulu minah nih dah mcm bapak kteorg...hahahaha (aku x leh ingat tul dila dianggap sbg bapak).....masa kat umh sewa aku ngan dila ader pelihara bdk oren nih namer memei....waaaaaa peahhhh!!! rindu la ngan memei....haihhh
nih la memei kesygan kteorg......kucing jantan yerp korang.....namer jd memei sbb si naiem nih main petik jer namer tuh sbb kteorg pun dah mls nak pk namer per so stuju jer la pggl memei.....huhuhu...gemok kan mmg cukop mkn la....mkn dia aku ngan dila bln2 kongsi duit beli...mmg kuat melantak bdk oren nih...nih la hewan kesygan kteorg smer.....huhuhuhu


Biler ingat blk masa time2 blaja dulu mmg rindu sgt...sgt....rindu time study sesamer....rindu time meniru sesamer...hahahaha skang masing2 dah besar.....besar dah kengkawan aku smer nih...hahaha....kalo bleh rasa cam nak repeat blk zmn dolu2...tp bab kna jwb exam tuh aku nak skip x nak ulang dah...hahaha
So nilah manusia2 yg menceriakan hidup aku dulu, sekarang & smpai biler2 pun.....dan aku tetap mendoakan yg terbaik tuk mereka smua nih....dan dah tentu la aku sayang banget samer korang ><.......

2 comments:

  1. i lappiu lah sayam..ekekeke..sayang kamoo ketat-ketat.*ayat orang sekarang kehkehkeh..

    ReplyDelete
  2. kehkehkehkehkeh....aku pon syg kamo kemas2....hahahah
    aku x leh blah btul la bahasa bdk2 skang nih...ish

    ReplyDelete