Followers

Friday 6 April 2012

Bersawang Sudahhhh!!!!......


Makngaihhhhh!!!!!...lama btul dah x hupdate blog nih....bersawang dah blog aku nih
ropenyer.....haihhhh!!!!...ada gaya cam gambar kat atas tuh x???.....camni la kalo hidup x menentu tp ada hati nak berblog....huhuhu mungkin sejak akhir2 nih dah x der request topik dri kengkawan aku....dan mungkin juga kekangan masa yg x m'izinkan untuk aku hupdate blog (yorla sgt) dan..dan..dan mungkin juga sbb otak dah beku dan malas nak pk nak hupdate topik haperkebenda....=.=".....tgk dah bersawang blog aku haaaa......

Eh!!!!!....nak tanya korang apa pasat kalu nak share entri kat pesbuk (FB) xbleh??....ntah haperkenbenda yg ada on kte nyer blog dia jd x bleh nak share kat pesbuk......sesaper yg penah ader exp camni bleh share x?? camner nak setup menda alah tuh...yerplah kan dah hupdate2 blog nak gak share ngan rerakan kat fesbuk per yg der dlm kte nyer blog....sesaper yg sudi m'beri tunjuk ajar aku sesangat berterima kasih!!!...

No comments:

Post a Comment